Z tego co widzę mało tu umiejętności jest. Ja bym powymyslał więcej. Np.:
Walka wręcz(bez jakiejkolwiek broni) - powiedzmy 3poziomy, polegałoby to na tym, że nie mając broni możemy zabijać wrogów. Zależałoby to oczywiście od siły ale ta umiejętność dawałby np.umiejętności trafiania w punkty witalne, lepsze uniki i szybsze ciosy.
Złota rączka - powiedzmy ze dwa poziomy, polegałoby to na tym, że w trakcie fabuły gracz umiałby naprawić zepsutą broń czy inne sprzęty. Odpowiednio długo by mu to zajęło oczywiście i zależałoby od skomplikowania sprzętu. Np. 3posty na zreperowanie zwykłego pistoletu na pierwszym poziomie. Na drugim poz tej umki. np. jeden post by starczył. Dwa razy więcej na karabin szturmowy a trzy razy więcej na snajperkę. Gracz musiałby też kupić zestaw narzędzi w sklepie(taki przedmiot by się tam zrobiło).
Wspinaczka - gracz lepiej umiałby się wspinać, na poziomie 1 dajmy na to umie włazić na niskie budynki, kioski i magazyny. Na drugim umie robić to szybko i może wchodzić na wyższe domy itp. A trzecim umie wleźć prawie wszędzie, umie to robić niemal w biegu, skakać z budynku na budynek bez trudu.
Otwieranie zamków - wiadomo o co chodzi, gracz musiałby kupić wytrych(w sklepie) i jeśli zamek jest na takim poziomie lub niższym to ma powiedzmy 80proc.szans nie złamania wytrychu i otwarcia, jeśli złamie to wyciąga nowy itd. Na trzecim poziomie otwiera wszystkie zamki chyba, że są to zamki nie otwieralne zwyczajnymi kluczami itp.
|