Hoffman - 2013-08-20 11:31:57

Każda nasza postać, podczas swojej przygody może nauczyć się pewnych umiejętności, przydatnych jej w dalszym życiu celem jego wydłużenia. Aby móc się nauczyć umiejętności, potrzebujemy odpowiednio wysokiej inteligencji oraz doświadczenia. Z racji tego, iż trudno o znalezienie trenerów, wszelkich umiejętności musimy się uczyć w walce, zatem w fabule.

Za nasze umiejętności płacimy doświadczeniem.


Ogólne:




1-3 poziom:


- Skradanie się(poziom 1) - Pozwala nam niepostrzeżenie przemknąć obok przeciwnika lub zajść go od tyłu, zombie nie są w stanie nas wykryć (koszt: 100)
- Czujność(poziom 1) - Pozwala nam wykryć ukrywającego się bądź skradającego się przeciwnika, pozwala nam wykryć zombie (koszt: 100)
- Otwieranie zamków(poziom 1) - Pozwala nam na otwieranie prostych zamków jak kłódki czy zwykłe drzwi otwierane kluczem. Otwieranie zajmuje 2 posty. (koszt: 200)
- Zwinność(poziom 1) - Dzięki tej umiejętności szybciej się poruszamy, pokonujemy przeszkody oraz efektowniej walczymy. Dzięki niej możemy również zabijać 2 przeciwników na post(nie dotyczy wybuchów). Pozwala nam nabyć umiejętność: Dwuręczność(poziom 1) (koszt: 500)

4-7 poziom:


- Skradanie się(poziom 2) - Pozwala nam niepostrzeżenie przemknąć obok czujnego przeciwnika(poziom 1) lub zajść go od tyłu, lizacze nie są w stanie nas wykryć (koszt: 300)
- Czujność(poziom 2) - Pozwala nam wykryć ukrywającego się bądź skradającego się przeciwnika(poziom 1 i 2), pozwala nam wykryć lizaczy (koszt: 300)
- Otwieranie zamków(poziom 2) - Czas otwarcia prostych zamków trwa teraz tylko 1 post (koszt: 200)
- Zwinność(poziom 2) - Pozwala nam na łapanie rzuconej do nas broni, oraz celne rzucanie(porównywalne do broni palnej) przedmiotami, jak na przykład nożem. Dzięki niej możemy zabijać do czterech przeciwników na post. Pozwala nam nabyć umiejętność: Dwuręczność(poziom 2 i 3), Eksterminacja(poziom 1) (koszt: 1200)
- Eksterminacja(poziom 1) - Daje nam 100% szansy na zabicie zwykłych zombie w dowolny sposób. (koszt: 700 doświadczenia) Wymagania: Siła 10, Zwinność 20, Zwinność(poziom 2)

8-11 poziom:


- Skradanie się(poziom 3) - Pozwala nam niepostrzeżenie przemknąć obok przeciwnika(poziom 2) lub zajść go od tyłu, żadne BOW nie jest w stanie nas wykryć (koszt: 800)
- Czujność(poziom 3) - Pozwala nam wykryć ukrywającego się bądź skradającego się przeciwnika(wszystkie poziomy), pozwala nam wykryć wszystkie BOW (koszt: 800)
- Otwieranie zamków(poziom 3) - Pozwala nam na otwieranie zaawansowanych zamków jak chociażby elektronicznych. Pozwala nam również włamywać się do komputerów. Czas otwierania wynosi 2 posty (koszt: 600)



12 poziom:


- Otwieranie zamków(poziom 4) - Otwieranie zaawansowanych zamków trwa teraz tylko 1 post (koszt: 600)
- Zwinność(poziom 3) - Pozwala nam na strzelanie w powietrzu oraz odrzucanie granatów. Dzięki niej możemy zabijać do siedmiu przeciwników na post. Pozwala nam nabyć umiejętności: Dwuręczność(poziom 3), Zakładnik (koszt: 2000)
- Zakładnik - Pozwala nam na pochwycenie zombie w ten sposób, aby zrobić z nich żywą tarczę, mogąc samemu strzelać do przeciwników i jednocześnie nie dając się ugryźć zakładnikowi. Gwarantuje to ochronę przed pociskami z przodu (koszt: 1000)
- Eksterminacja(poziom 2) - Daje nam 100% szansy na zabicie ganados(tylko w walce wręcz), lizaczy, psów, j'avo(tylko w walce wręcz), bloodshotów w dowolny sposób. (koszt: 2500 doświadczenia) Wymagania: Siła 20, Zwinność 40, Zwinność(poziom 3)



Obeznanie z bronią:




1-3 poziom:


- Dwuręczność(poziom 1) - Pozwala nam na używanie jednocześnie dwóch broni białych, prócz piły mechanicznej (koszt: 500) Wymagania: Zwinność(poziom 1)
- Pistolety(poziom 1) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich pistoletów (koszt: 100)
- Pistolety(poziom 2) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich pistoletów (koszt: 300)
- Pistolety maszynowe(poziom 1) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich pistoletów maszynowych (koszt: 500)


4-7 poziom:


- Dwuręczność(poziom 2) - Pozwala nam na używanie jednocześnie dwóch pistoletów (koszt: 1000) Wymagania: Zwinność(poziom 2)
- Pistolety(poziom 3) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich pistoletów (koszt: 600)
- Pistolety maszynowe(poziom 2) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich pistoletów maszynowych (koszt: 800)
- Pistolety maszynowe(poziom 3) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich pistoletów maszynowych (koszt: 1200)
- Karabiny szturmowe(poziom 1) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich karabinów szturmowych(koszt: 1000)
- Karabiny szturmowe(poziom 2) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich karabinów szturmowych(koszt: 1500)
- Karabiny snajperskie(poziom 1) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich karabinów snajperskich(koszt: 1500)

8-11 poziom:


- Szybkie przeładowanie - Pozwala nam skrócić o połowę czas przeznaczony na przeładowanie broni. (koszt: 500)
- Dwuręczność(poziom 3) - Pozwala nam na używanie jednocześnie dwóch pistoletów maszynowych (koszt: 1500) Wymagania: Zwinność(poziom 2)
- Karabiny szturmowe(poziom 3) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich karabinów szturmowych(koszt: 2000)
- Karabiny snajperskie(poziom 2) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich karabinów snajperskich(koszt: 2000)

12 poziom:


- Karabiny snajperskie(poziom 3) - Umiejętność wymagana do zakupu odpowiednich karabinów snajperskich(koszt: 3000)


Po spełnieniu wymagań za umiejętność i zapłaceniu, umiejętność zdobywamy PO kolejnej walce.

www.antywszystko.pun.pl www.olimpialb.pun.pl www.dupakupaprzeczyszczenie.pun.pl www.samotneserca.pun.pl www.husariarom.pun.pl